Ungdom Swish-insamling

I Trosa Båtklubbs Ungdomssektion är det åter full fart efter ett par års träda. Under det senaste året har det strömmat till nya ungdomar och det finns även ett bra intresse bland föräldrar att hjälpa till i arbetet med ungdomssektionen. Vi växer snabbt och den gamla utrustningen är sliten. För att fortsätta framåt behöver vi uppdatera med bland annat en ordentlig säkerhetsbåt. Det finns även tankar på en vagn för båten samt en bod att förvara den i.

Vi vänder oss nu till privatpersoner och företag som vill stötta klubbens ungdomar. Till vänster finns ett Swishnummer där ni kan bidra med en slant. Naturligtvis får ni också något tillbaka.

Alla bidrag är naturligtvis välkomna, stora som små. Många bäckar små gör en å…

De som skänker 1000:- och upp till 9000:- får sitt namn eller logga på en tavla på det blivande garaget/båthuset. De företag eller privatpersoner som skänker över 10 000:- får sitt namn på båten och på vår stora reklamtavla vid ungdom och på sommarens T-shirt och får synas på sjösäkerhetsdagen i maj .

Alla bidragsgivare får naturligtvis även synas här på hemsidan oavsett storlek på pengen.

Swish: 123 645 64 87

Kontakt: info@trosabatklubb.se