Tillägg inbjudan Julfest

De flesta av er har säkert i TBK-Nytt noterat Inbjudan till Julfesten. Dock har det missats ett sista anmälningsdatum.

Anmälan ska vara klubben tillhanda senast den 1 december.

I övrigt kan vi väl påminna er om att det är Julfest den 4 december, efter årsmötet, klockan 18.00. Platsen är Trosa Kvarn.

Vi serverar traditionellt julbord med alla tillbehör till en kuvertavgift på 150:-/ person.
Eftersom vi har som policy att klubben inte serverar alkohol så serveras alkoholfri öl och bubbelvatten.
Du kan så klart ta med dig annat dricka efter smak och tycke.

Anmälan sker via swish där ni skriver in deltagare och betalar in kuvertavgiften.
Kvittot i telefonen är din entrébiljett.
Om du inte har swisch så kan du betala på vårt bankgiro men då måste du skriva vilka personer det gäller.

Vi måste begränsa antalet deltagare till 140 stycken då det är det största tillåtna antalet personer i lokalen.

Vi kommer på att ha julmusik under middagen och tomteluvor på styrelsen

Vårt swishnummer är: 1236456487

bankgiro: 5106-0531 OBS! märk med namn på deltagare.

VÄLKOMNA!
klubbmastare@trosabatklubb.se