Räddningsvästar finns att låna

Ibland blir man extra glad!

I veckan fick jag ett meddelande från Magnus Ahlin i klubben att han ville skänka räddningsvästar, kätting, förtöjningslinor m.m. till klubben, eftersom han sålt båten och ville att sakerna skulle komma till nytta.
Detta gör att vi nu kan låna ut räddningsvästar till våra medlemmar som får besök och vill ta med dem ut i båten över dagen. Västarna finns hos ungdom och om man vill låna så får man kontakta ansvariga eller någon i styrelsen så man kan skriva in sig på listan.

Joakim fixar en lista i BAS så att man kan boka in sig enkelt.

Tack Magnus Ahlin!

Sen är det fantastiskt roligt att vi blir fler medlemmar och har i stort sätt fullt i hamnen denna sommar, till skillnad från flera andra klubbar som annonserar om lediga båtplatser. Det ska vi vara stolta över och fortsätta i samma stil 🤩

Vill också passa på att önska er en härlig sommar och många timmar på sjön🚤⛵️🛥️⚓️🛟

Bengt